بزرگترین پایگاه تفریحی جوان

بزرگترین پایگاه تفریحی جوان


حیدری-کیروش-تا-آخرین-لحظه-ترکیب-را-لو-نمیدهد سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی- مدافع تیم ملی گفت: تقریبا ترکیب تیم مشخص شده اما هنوز کامل معلوم نیست چون کی‌روش بارها نشان داده که تا آخرین لحظه ترکیبش را لو نمی‌رود و ممکن است تغییراتی ایجاد کند.

به گزارش بیست چهارده، خسرو حیدری بعد از تمرین تیم ملی در نشست خبری در خصوص توپی که این روزها در دست ملی‌پوشان دیده می‌شود و دلایل انجام این کار گفت: توپ را گذاشتیم روی میز تا خودتان سوال کنید. این توپ هفت سنگ خودمان هست که بچگی با آن بازی می‌کردیم. الان هم کی‌روش کامل توضیح داده برای چه کنار ما باشد. این توپ مخفف چیزی است که باید روی آن تمرکز کنیم و ۶ قسمت دارد. اول، چرا اینجا هستیم. دوم، از خود گذشتگی است، ،سوم احساس مسئولیت هست که داشته باشیم، چهارم، هدف ما که اینجا هستیم چیست و فقط برای سه بازی نیست، پنجم، گل هست که مخفف چیزهایی است که این چند وقت بر روی آن کار کرده‌ایم و ششم، انرژی مثبت هست که باید به هم بدهیم.

وی ادامه داد: ابتدا کار با چنین توپی را سیموئز مربی برزیلی به ما یا داده بود اما الان کی‌روش آن را کامل‌تر کرده است.

حیدری در مورد اینکه در همه تورنمنت‌ها در این روزها تیم ملی همیشه ملتهب بوده و حاشیه داشته اما امسال آرام‌ترین جو را داشته است، گفت: این اردوها باعث شد کار خوبی داشته باشیم و آرامش در تیم ملی حکفرما باشد. الان هم مقابل ترینیداد خوب کار کردیم و از همه مهم‌تر حمایت رسانه‌ها بوده است. در واقع بچه‌‌ها بدون حاشیه همدل هستند و منتظر اولین بازی.

مدافع تیم ملی ادامه داد: بعد از صعود همه مردم ایران خوشحال شدند اما بعد از آن ۹ ماه خواب بودیم، یعنی همه فکر می‌کردند که رفته‌ایم جام جهانی اما چون آمده بودیم باید قوی‌تر می‌شدیم، خیلی اردوها که کی‌روش هماهنگ کرده بود هم لغو شد. اولین بازی هم با کویت بود که چون تشریفاتی بود به درد تیم نمی‌خورد.

وی تأکید کرد:‌ استارت تیم ملی از اردوی آفریقا بود. کی‌روش ۸ ماه اردو نداشت و از سویی با باشگاه‌ها هم دعوا داشتند و در واقع او خیلی اذیت شد. تنها اردوی کامل ما هم اتریش بود که ۳ بازی خوب داشتیم. به برزیل آمدیم و یک بازی خوب برگزاری کردیم و این بازی اعتماد به نفس خوبی برای دیدار نیجریه داد. امیدوارم مقابل نیجریه بازی خوبی پشت سر بگذاریم.

حیدری یادآور شد: خیلی‌ها فکر می‌کنند باید صعود کنیم اما این طور نیست چون حریفان از کوچک‌ترین اشتباه ما استفاده می‌کنند اما امیدواریم که بازی‌های آبرومندانه و خوب را ارائه کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ترکیب تیم ملی مشخص شده یا خیر گفت:‌ تقریبا ترکیب تیم مشخص شده اما هنوز کامل معلوم نیست چون کی‌روش بارها نشان داده که تا آخرین لحظه ترکیبش را لو نمی‌رود و ممکن است تغییراتی ایجاد کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:حیدری: کی‌روش تا آخرین لحظه ترکیب را لو نمی‌دهد , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , rames.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com